Arran de la situació d’excepcionalitat que estem patint amb el Covid19, des del Servei d’Ocupació de l’Ajuntament de Terrassa hem obert una línia de col·laboració i suport als centres sanitaris de la ciutat.
Foment de Terrassa, SA, l’entitat municipal que gestiona el Servei d’Ocupació, posa disposició el seu personal, que treballa de manera telemàtica, per tal de gestionar ofertes de treball que donin cobertura a les necessitats de personal que tenen en l’actualitat el sector salut.
Inicialment, aquestes necessitats detectades responen a perfils d’infermeria, neteja, geriatria, graduats en medicina, personal zelador i auxiliars de clínica.
La ciutadania pot accedir a aquestes i altres ofertes de treball a la web de Foment de Terrassa, SA http://terrassaocupacio.cat, que continua amb el seu funcionament habitual i amb el personal tècnic municipal treballant en la mateixa línia de sempre, però amb eines de teletreball .
Per accedir a les ofertes cal un registre a la borsa de treball i clicar a l’oferta d’interès. El personal tècnic expert es posarà en contacte amb les persones registrades i derivarà les candidatures adients al centre Sanitari corresponent.
Tanmateix, Foment de Terrassa, SA, posa a disposició de la ciutadania i de les empreses un correu electrònic, per contactar-hi durant aquests dies en que l’atenció presencial s’ha vist alterada arran de l’estat d’alerta: foment.orientacio@terrassa.cat