El Servei d’Ocupació de l’Ajuntament de Terrassa és, des del 15 d’octubre de 2013, centre col·laborador de l’acreditació de competències en tecnologies de la informació i la comunicació (ACTIC) de la Generalitat de Catalunya.

 

Què és l’Actic?

La missió dels centres col·laboradors és posar els mitjans per fer la prova, que dóna lloc a la certificació, en condicions adequades. Complementàriament, els centres col·laboradors fan funcions d’informació a les persones i suport als tràmits que aquestes necessitin fer.

Per aquest motiu, oferim un espai on s’atenen en primera instància les persones que acudeixen al centre per informar-se, fer tràmits o realitzar la prova d’avaluació.

Comptem amb 6 punts per connectar-se al portal d’Internet ACTIC i fer els tràmits requerits.

També existeixen 3 punts d’avaluació, dotats amb un equip informàtic connectat a Internet perquè hi pugueu realitzar la prova d’avaluació.

hombre usando teléfono smartphone y portátil

Inscriu-te aquí al procés

Acreditació ACTIC

També et pot interessar

null

Ofertes

Descobreix les ofertes actives i ofereix la teva candidatura

null

Formació

Prepara't per aconseguir la feina que vols!

null

Orientació laboral

T'assessorem en la recerca de feina

null

Videoteca

Consulta els nostres webinars i tutorials de temàtica ocupacional