El proper dia 12 de febrer a les 10.00h, tindrà lloc una sessió informativa a la Sala d’Actes de Foment de Terrassa (Ctra. de Martorell, 95.) sobre la professió de policia local i el procediment d’accés.
Es tracta d’una sessió informativa oberta a tothom, que té per objectiu apropar la professió a les persones interessades i conèixer les parts del procés d’oposició a la policia local..
En aquesta sessió, es comptarà amb la col·laboració d’agents del Cos Local de la Policia que van participar en anteriors formacions per a la preparació del procés d’oposició.
Contingut: Característiques del procés d’oposició; fase de formació a l’acadèmia; l’exercici de la professió de policia; informació sobre el taller; formatiu per a l’accés.
Requisits d’accés a la professió: tenir nacionalitat espanyola; ser major d’edat i no haver excedit de l’edat màxima de la jubilació forçosa; mínim títol EGB, ESO o equivalent; carnet classe B; condició física per realitzar la professió i 160 cm d’alçada mínima en noies i 170cm en nois ; compromís de portar arma; no tenir condemna per cap delicte; no estar inhabilitada, ni suspesa per a l’exercici de les funcions públiques
Es poden realitzar les inscripcions directament a aquest enllaç o bé de manera presencial al Servei d’Ocupació de l’Ajuntament de Terrassa (Foment de Terrassa, Ctra. de Martorell, 95 de 9 a 14).
Posterior a la sessió es recollirà l’interès de les persones participants via formulari web per a la selecció de 25 persones, que podrán accedir al taller formatiu.